مراحل ثبت شرکت در یونان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 12 آبان 1398
بازدید : 189
نویسنده : محمد

مراحل ثبت نام شرکت در یونان

 

• طی یک ماه پس از امضای سند دفتر اسناد رسمی که شامل اساسنامه است ، شرکت در ثبت تجاری دادگاه محلی اولی (جایی که دفتر مرکزی شرکت در آن قرار دارد) ثبت شده است. مسئول ثبت ثبت قرارداد را در ثبت شرکتهای با مسئولیت محدود ثبت می کند.

• اخطار ثبت نام و خلاصه ای از معامله که شامل نام شرکا ، نام شرکت ، دفتر مرکزی شرکت ، هدف شرکت و سرمایه ، نحوه ارائه شرکت و غیره می باشد باید تحت نظارت شرکا یا مدیران ، در روزنامه دولت ، در "شرکت با مسئولیت محدود در یونان". این شرکت فقط پس از اتمام روال فوق ، شخصیت حقوقی را بدست می آورد و تاریخ انتشار در روزنامه دولت به عنوان تاریخ تأسیس شرکت در نظر گرفته می شود.

• شرکت پس از تأسیس در یونان ، موظف است در اداره امور مالیاتی ثبت نام کند و کتابهای حسابداری و شرکتی را که توسط مقامات مالیاتی پلمپ شده اند ، و همچنین در اتاق تجارت محلی ثبت نام کند.

ساختار عملکردی

 

یک شرکت با مسئولیت محدود بر اساس مجمع همکاران و مدیر فعالیت می کند.

 

الف) مجمع سهامداران مجمع سهامداران عالیترین شرکت است و حق تصمیم گیری در مورد هر پرونده شرکت را دارد. جلسه شرکا تنها وظیفه تصمیم گیری در مورد: اصلاحات در اساسنامه ، انتصاب و عزل مدیران ، تصویب ترازنامه ، توزیع سود ، دادخواست علیه شرکت یا نهادهای فردی را دارد. شرکا ، برای تمدید عمر شرکت ، ادغام یا انحلال شرکت. هر یک از شرکا حداقل یک رای در مجمع داشته باشند. اگر بیش از یک سهم شرکتی داشته باشد ، تعداد آرا متناسب با آن تعداد است. این جلسه حداقل یک بار در سال و طی سه ماه از پایان سال مالی تشکیل می شود. تصمیمات این نشست با اکثریت بیش از نیمی از کل شرکاء ، که بیش از نیمی از کل سرمایه سهم را تشکیل می دهند ، اتخاذ می شود. اما ، تصمیمی در مورد اصلاح ماده اساسنامه ، از جمله افزایش یا كاهش سرمایه (كه باید قبل از حضور در دفتر اسناد رسمی انجام شود) ، نیاز به اکثریت حداقل سه چهارم از کل شرکاء دارد که حداقل سه چهارم از کل را تشکیل می دهند. سرمایه عدالت توجه: گمنام Sociétés ممکن است به شرکتهای با مسئولیت محدود تبدیل شود.

 

ب) سرپرست از طریق اساسنامه یا با تصمیم جلسه شرکا ، مدیریت امور شرکت و نمایندگی شرکت می تواند به یک یا چند شریک یا غیر شریک واگذار شود. این نوع شرکت فاقد هیئت مدیره است.





:: برچسب‌ها: مراحل ثبت شرکت در یونان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com